$w.onReady(() => { $w("Document").onContextMenu((event) => { event.preventDefault(); }); });
top of page

אלימות מילולית והתנהגותית בזוגיות רעילה

כמה פעמים שמעת: "איזה שטויות את מדברת"; "מה את מבינה בכלל?"; "תסתמי כבר!"; "את אימא מחורבנת ואישה מחורבנת"; "את קרה, פריג'ידית"; "יה נימפומנית, זונה"...

לא, הוא לא הרים עלייך יד, אבל המילים שלו קורעות אותך מבפנים, מכווצות אותך כל יום קצת יותר, לוקחות לך את האוויר.



פעם בהתחלה, הוא עוד היה מתנצל. אולי מביא זר פרחים. מסביר שהוא איבד את הראש, זה לא מי שהוא באמת... אחר כך התחיל לומר שאת מוציאה ממנו את הרע שבו... שאת משגעת אותו... שאת אשמה.

והיום הוא כבר לא טורח לנסות להתנצל או להסביר. רק מביט בך במבט המזלזל והמקטין ושואל את עצמו בקול: מה הוא מצא בך בכלל?...


פעם כשהוא היה מתנצל, עוד האמנת לו שזה היה רגעי... הוא הרי מקסים ואוהב. היום את יודעת שאת מחוקה, שהוא לא רואה אותך, את לא קיימת אלא כדי לשמש אותו: לבשל, לנקות, לפעמים כדי שישכב איתך ואז יסתובב וישאיר אותך בודדה גם במיטה.


כמה פעמים עצרת על מפתן הדלת כדי לקחת אוויר, לפני שאת נכנסת לזירת הקרב שנקראת בית? חזרת מהעבודה, את יודעת ששם מעריכים אותך, אוהבים אותך, צוחקים איתך... אל המקום בו את הולכת על קצות האצבעות, נזהרת ונשמרת לא להרגיז...


ואת רוצה לקום וללכת, אבל מה עם הילדים? ואיך תפרנסי אותם? ומי ירצה אותך בכלל? הרי את כל כך מאמינה לו שאת כבר לא שווה כלום. סחורה משומשת ולא נדרשת בשוק.


ואני כאן כדי לעזור לך למצוא אותך מחדש. את האישה שידעה לצחוק. שהאמינה בטוב לפני שהרע גזל כל חלקה בה. אני פה כדי לעזור לך להיזכר ביכולות שלך, בכוחות שלך, בצרכים שלך, ברצונות שלך.


מתי בפעם האחרונה אמרת: "בא לי"... או "אני רוצה?"

מתי בפעם האחרונה זכרת מה זה לרצות משהו בשבילך?


יחד ניזכר בך.

אני מזמין אותך לטיפול בו תאמצי אלייך מחדש את החלומות והתקוות שלך בשבילך ובשביל ילדייך. כי הם רואים את מה שקורה וזה הורס אותם בהווה וזה הורס אותם כאנשים בוגרים בעתיד.

אני מזמין אותך לטיפול בו תבני לך מחדש הווה מטיב ועתיד שישמח אותך.

אני מזמין אותך לטיפול בו נקים מחדש את הערך העצמי שלך ונשחרר אותך מהאלימות ששולטת בחייך.

אני מזמין אותך לחזור לחיים.


הטיפול בקליניקה בכפר ורדים או בזום.

התקשרי אליי. 052-5634826

אור



תגובות


bottom of page